PDA

Vollständige Version anzeigen : Änfänger



Gast
08.04.2004, 20:36
Hallo Zämme
Ha wellä froge ob mr öper kah sage uf was i mue luege wen i wot e oc. Surfusrütig kaufe zum afang !
Danke und uf viel Wind :)

Gast
09.04.2004, 19:01
hop Schwiz!Oder waane speak a difernt language

Realic
10.04.2004, 15:30
Du solltest vielleicht etwas über deinen Könnesstand, Gewicht,Fitness, Oberweite und alle anderen relevanten Infos berichten,damit dir geholfen wird (wobei letzteres weniger relevant zum surfen ist,jedoch mehr wie viele dir hier antworten).

Masi
11.04.2004, 10:08
WOW ,DOCH DANKE HET MR SEHR GHOLFE DINI ANTWORT !!!ZUM GLÜCK GITS NO ANDERI MANNE !

Realic
11.04.2004, 10:22
ähm sag einfach wie schert du bist,wie ambitioniert und was du alles kannst dann kriegst du deine empfehlung
und leider sind hier außer mir nicht oft welche on also amch dir keine hoffnungen ;D

Gast
14.04.2004, 15:18
?????????????????????????sprich deutsch dann wird Dir geholfen

Realic
15.04.2004, 21:45
ich kann zwar kein österreichisch oder schweizerisch oder wo sie auch immer herkommen mag,dennoch übersetz ich den kram mal und ordne die events chronologisch:
Frage: hallo, könnt ihr mir tipps geben bezüglich des Einkaufs meiner Surfausrüstung für den Anfang?
antwort Realic : Spezifiziere bitte die Angaben dann wird dir hier geholfen#
antwort Naish: ich versteh kein Wort
antwort Realic : so hier haste dne kram in und auf deutsch


na denn hau mal rein

Gast
22.04.2004, 05:58
Hi Simone

Also, als erschts sött mer scho chli me Agobä ha vo der. So Gwicht, Grössi und was bis jetzt alles chasch.

Grundsätzlich:
bim occ. Brett muäsch ufs Gwicht luägä, das äs nöd viel schwärer isch als äs neu gsi isch. Susch häts Wasser zogä. Denn sötts halt kei Bühlä und viel Flick ha.

Bim Segel muäsch luägä das dä Monofilm no einigermassä guät isch d.h. das er nöd spröd isch.

Wend no me Tipps bruchsch meld di.

Hang-loose,

Dr. DUDE

Gast
10.05.2004, 18:28
@ Dr. Dude:
gits da hilf und infos vom schwiizermeister persönlich? findi geil...
gruäss än bewundärär vo dine freestyle künst

Gast
17.05.2004, 11:25
Hi Realic,

kannst du mir helfen, ich suche einen Dachgepäckträger für meinen Ford Fiesta BAujahr 98. Meinst du da kann man was machen?

Sportfreund